اسکوتر شیائومی |قیمت اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1401
بازدید : 214
نویسنده : احمد

اسکوتر شیائومی |قیمت اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi

xiaomi scooterاگر شما هم به دنبال خرید یک اسکوتر برقی با کیفیت هستید اسکوتر میتواند یکی از بهترین گزینههای پیش روی شما باشد. اسکوتر تک چرخ شیائومی ، سبک، کاربردی و برای استفاده راحت هستند و در بعضی موارد، به شما این امکان را می دهند که حتی سریعتر از ماشین بتوانید به محل کار خود برسید. موتور اسکوتر ناین بات مینی شیائومی در کجای آن قرار دارد ؟ در چرخ ها آن تعبیه شده است. به همین سبب چرخ جلویی بسیار مستحکم می باشد. قیمت اسکیت برقی شیائومی چقدر است ؟ اسکوتر های برقی شیائومی قیمت های متفاوتی دارد. شما عزیزان می توانید در همین صفحه انواع مدل ها و قیمت اسکوتر را مشاهد کنید. آیا سوار شدن روی اسکوتر برقی شیائومی راحت است؟ طراحی و ساخت اسکوترهای برقی شیائومی ناین بات به طوری است که در مدت کوتاهی سواری و حرکت با آن می توانید به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید. در اسکوتر برقی شیائومی از سیستم اتوبالانس استفاده شده است و به شما کمک می کند تا تعادل خود را به خوبی حفظ کنید.

  • جنس چرخ های اسکوتر جهت روان بودن حرکت
  • مدت زمان شارژ باتری: ۳ ساعت
  • محدودیت وزن اسکوتر
  • بازه وزن قابل تحمل:۷۵-۱۰۰

در ادامه دعوت میکنیم ۲۰ مدل از بهترین اسکوتر برقی های موجود در بازار را مشاهده کنید. اسکوتر برقی مدل SM117 از آلمینیوم آلیاژی ساخته شده شده و قادر است تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. این اسکوتر برقی که جزو پرفروش ترین ها در جهان محسوب میشود دارای باتری لیتیومی یونی است و بعد از شارژ کامل میتوانید تا ۱۲۰ دقیقه از این اسکوتر برقی استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به وجود چراغ هایی در زیر گلگیر آن اشاره کالی ناب کرد. لاستیک ها توپر هستند و نیاز به باد کردن ندارد. لاستیک ها پنچر نمیشود. مدل ۲۰۲۱ جزو زیباترین اسکوتر برقی های موجود در بازار ایران است. وجود لامپ های ال ای دی زیبایی آن را در شب دو چندان کرده است. همچنین اسکوتر سوار در شب دید بسیار خوبی دارد. این مدل قادر است شیب ۳۵ درجه ای را به راحتی طی کند و برای شارژ شدن کامل ۳ساعت زمان میبرد و پس از فول شارژ شدن میتوانید ۵۵کیلومتر را با آن طی کنید.

کودکان نیاز به تفریح و سرگرمی دارند.

xiaomi scooterامروزه برای کودکان وسایل و دستگاه های بازی و تفریح زیادی ساخته شده است. وسایل بازی همچون پلی استیشن، دوچرخه و دیگر دستگاه ها که هرکدام طرفداران خاص خود را دارد. یکی از وسایل، اسکوتر می باشد که در سال ها اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اسکوتر ۳ چرخ فلزی سوفیا مدل T-W 1303 یکی از بهترین اسکوتر ها می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز می باشد. کودکان نیاز به تفریح و سرگرمی دارند. به ویژه در تابستان و اوقات فراغت اسکوتر می تواند یک وسیله بازی و سرگرمی ورزشی بسیار مفیدی باشد. اگر ما به فکر سلامت روح و به ویژه جسم فرزند خود باشیم پس خرید اسکوتر ۳ چرخ فلزی سوفیا می تواند یک گزینه عالی برای این کار باشد. اسکوتر کودک ۳ چرخ طوری طراحی شده است که برای کودکان کاملا مناسب می باشد. ضمن اینکه این وسیله تفریحی کودکان دارای ظاهری کودکانه بوده و اغلب کودان از ظاهر آن راضی هستند.

یه دونه ریموت هم دارن که این ریموت ، سرجهازی اسکوتر برقی هست یعنی جزء لوازم جانبی محسوب نمیشه ، پس حواستون باشه که فروشنده ریموت رو الکی به جای لوازم جانبی بهتون نفروشه ! ریموت واسه اینه که اگه اسکوتر برقی تون رو دزدیدن ، بتونید از راه دور قفلش کنید . یه چیزی مثل دزدگیر مجیک کار ماشین . روی ریموت اسکوتر برقی دکمه های قفل کردن و باز کردن و تنظیم سرعت وجود داره . البتهبعضی مدل ها تنظیم سرعت رو نداره . مثلا بعضی از اسکوتر ها یه دکمه دارن که می تونید سرعت رو برای افراد تازه کار تنظیم کنید . در حال حاضر ، قیمت اسکوتر برقی در ایران از 400 هزار تومن شروع میشه تا 1500 هزار تومن . بستگی داره چه مارکی می خرید ، چه مدلی می خرید ، از کجا می خرید و چه موقع از سال می خرید . تفاوت قیمت اسکوتر ها بخاطر کیفیت بدنه ، باتری ، بورد ، کیفیت لاستیک ها و وجدان فروشنده تعیین میشه .

اسکوتر شیائمی

اگر دنبال روشی برای تفریح و سرگرمی در سفر، پارک و خارج از خانه یا یک راه راحت برای رفت و آمد به محل کار خود میگردید، یک اسکوتر موتوری انتخاب مناسبی برای شماست. احتمالا همه با ساختار اسکوترهای مکانیکی آشنا باشند. ساختمان ساده این دستگاه نیازی به توضیح ندارد و به واسطه وارد شدن فشار مکانیکی از طریق یک پا اسکوتر با پای دیگر کنترل شده و پیش میرود. اما در مدلهای برقی هر دو پا به سادگی روی اسکوتر قرار میگیرند و فشاری که پاها روی حسگرهای به کار رفته در اسکوتر وارد میکنند مهمترین ابزار برای کنترل سرعت و هدایت به اطراف است. همانطور که گفتیم فشار پا عاملی است که با استفاده از آن سرعت مورد نظر کاربر دریافت و به موتور منتقل میشود. روی صفحه قرارگیری پاها فضای کافی تعبیه شده تا فرد بتواند همزمان با اعمال فشار جهت حرکت را تغییر دهد. بنابراین تمام اعمال هدایتی با اسکوترهای برقی توسط پا و بدون دخالت فرمان و دست صورت میگیرد.

ساپتک مرکز تخصصی اسکوتر برقی است.

از جمله ویژگی هایی که این دستگاه را از اسکوتر های هم رده خود متمایز می سازد دارا بودن استاندارد IP54 ضد آب است که استفاده از این دستگاه را حتی در باران ممکن کرده است. اگر این محصول مورد پسند شما نیست، نگران نباشید. اسکوتر شارژی های تاشو در انواع طرح ها و رنگ های مختلف را به همراه قیمت می توانید اینجا ببینید. اسکوتر شارژی تاشوی صندلی دار از متفاوت ترین محصولات ساپتک شاپ می باشد، که این محصول را نیز با کلیک کردن روی لینک زیر می توانید مشاهده کنید. مدت زمان شارژ مجدد این دستگاه حدودا ۱۲۰ دقیقه می باشد و به دلیل حساسیت بالای باتری این محصولات ، فقط باید از شارژر اصلی نسبت به شارژ اقدام نمایید. ساپتک مرکز تخصصی اسکوتر برقی است. ما وارد کننده مستقیم اسکوتر برقی و لوازم جانبی و قطعات آن هستیم. خرید به صورت حضوری نیز امکان پذیر است. همچنین امکان پرداخت در محل ( برای عزیزان تهرانی ) داریم. ارسال اسکوتر پس از ثبت سفارش در تهران کمتر از دو ساعت صورت می گیرد. برای سفارشاتی که تا قبل از ساعت 17 ثبت شوند در همان روز و برای سفارشات بعد از ساعت 17 در روز بعد در اسرع وقت ارسال خواهد شد. ارسال به شهرستان نیز تا ساعت 16 هر روز تیپاکس خواهد شد که تا 48 ساعت روز کاری به دست شما می رسد.

xiaomi scooter7. بدنه اسکوترها بسیار حساس است بنابراین مراقب باشید تا ضربه به بدنه انواع اسکوتر وارد نشود. 8. از اسکوتر برقی نباید بر روی فرش و یا حتی چمن استفاده کرد زیرا فشار زیادی به دستگاه آمده و باعث آسیب دیدن آن می شود. یکی از بهترین راه های خرید هر وسیله ای با توجه به مشغله های امروزی و پیشرفت تکنولوژی، خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی است. با انتخاب روش خرید اینترنتی انواع اسکوتر، می توانید قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین و مناسب ترین نوع آن را خریداری نمایید. دقت کنید که از فروشگاه هایی خرید خود را انجام دهید که دارای نماد اعتماد باشند. یکی از این فروشگاه ها که دارای تنوع بسیاری است، فروشگاه پارس بایک می باشد. یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی که می توانید انواع اسکوتر را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید، پارس بایک می باشد. تنها با یک سرچ ساده وارد فروشگاه شده و در بخش سرچ نام اسکوتر را وارد نمایید و انواع آن را مشاهده کنید.

  1. بازه قدرت: ۷۵-۱۰۰ وات
  2. بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  3. وزن اسکوتر برقی: ۱۲ کیلو گرم
  4. بخوانید: راهنمای خرید کاکتوس سخنگو
  5. قیمت بالا

■ تقویت عضلات ساق و مچ پا . ■ استفاده در پارکینگ و یا رستوران و اینجور جاها . ■ بخریم تا چشم بقیه دربیاد ! اسکوتر برقی دسته بندی خاصی نداره اسکوتر برقی شیائومی خرید . در حال حاضر بر اساس اندازه چرخ هاش طبقه بندی میشه . چرخ اسکوتر هوشمند از 6 اینچ هست تا 10 اینچ . البته مدل 7 اینچی و 10 اینچی خیلی کم وجود دارن اما مدل های 6 و 8 اینچ خیلی زیادن . این 6 یا 8 اینچ که میگن ، قطر لاستیک اسکوتر هست . هر چی بیشتر باشه ، ارتفاع شما از زمین بیشتر میشه و سرعت شما هم می تونه بیشتر باشه . ارتفاع که بیشتر باشه ، کمتر به سنگ و چوب و موانع روی زمین گیر میکنه . ■ باتری اسکوتر برقی ، از نوع لیتیوم یون هست که قابل شارژه . ■ اسکوتر تعادلی ، یه شارژر داره که یه سرش به برق شهر و یه سرش هم به سوکت شارژ اسکوتر می خوره و باتری رو شارژ میکنه .

اسکوتر Mi Electric Essential برای افرادی است که می خواهند بدون دردسر حرکت کنند. این اسکوتر با استفاده از آلیاژ آلومینیوم هوافضا با چگالی کم و استحکام بالا تنها 12 کیلوگرم وزن دارد و حمل آن بسیار آسان است. Mi Electric Scooter Essential طراحی مینیمالیستی را ارائه می دهد. با خطوط نرم و هماهنگی که دارد توانسته نظر بسیاری از علاقه مندان به اسکوتر را به خود جلب کند. به لطف طراحی مبتکرانه، این اسکوتر تنها در 3 ثانیه تا می شود. در صورت تا شدن، اندازه اسکوتر تنها 49 سانتی متر است و به راحتی می توان آن را جابه جا یا حمل کرد. قدرت موتور 500 وات با حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت، قابلیت های موتوری این اسکوتر جذاب به شمار می رود. سیستم ترمز این مجموعه به گونه ای طراحی شده که شما با یکبار ترمز، هرو ترمز تعبیه شده در جلو و عقب آن فعال خواهد شد.

اسکوتر ها را هم دخترها و هم پسرها دوست دارند. کودکان و نوجوانانی که برای بازی و سرگرمی خود کمی به دنبال هیجان بیشتری هستند، اسکوتر را انتخاب می کنند. تنوع در رنگ و اندازه و نوع اسکوتر، باعث شده که هر قشر و هر سنی از آن بتوانند استفاده کنند و زمانی که برای خرید آن مراجعه می کنید با انواع اسکوتر مواجه می شوید. اسکوترهای ساده در واقع از یک بخش صاف تخته ای شکل که پاها بر روی آن قرار می گیرد و دو عدد چرخ کوچک و یک دسته برای حفظ تعادل و تغییر مسیر، تشکیل شده است. دلیل اینکه برخی از افراد این وسیله سرگرمی را به دوچرخه ترجیح می دهند این است که برای حرکت، نیازی به رکاب زدن و صرف انرژی زیاد نخواهند داشت. شاید فکر کنید که اسکوتر وسیله ای جدید است که در واقع چند سالی می شود که روانه بازار شده و در حال حاضر پیشرفت کرده و مدل های متنوع برقی و باتری نیز در بازار وجود دارد.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com